Betaling med VISA kort sker ved udfyldelse af dine kortoplysninger når du har krydset ”Læs betingelser grundigt her og acceptér for at gå til betaling. Husk at have dit betalingskort klar” af og udfyldt navn, adresse, postnummer og by, telefonnummer, e-mail og eventuelt besked. Husk at indstille din betaling til gentagende betaling så dit støttemedlemsgebyr trækkes hver den første betalingsdag i måneden for støttemedlemsskab i indeværende måned. Når din første betaling er registreret vil du modtage et brev på din e-mail som bekræfter dit støttemedlemsskab. Når din anden betaling er registreret vil du få tilsendt et fysisk brev med en lille gave. Din bankkvittering fungerer som juridisk dokumentation for betaling.
Får du et nyt VISA betalingskort skal du huske at tilmelde dine nye kortoplysninger. Skulle vi konstatere at din betaling stopper uden forudgående afmelding af dit støttemedlemsskab vil du blive kontaktet af BFC’s sekretær eller kasserer som kan hjælpe dig videre.
Afmelding af dit støttemedlemsskab skal ske ved udmeldelse til e-mail info@brandcancer.dk og kan ske umiddelbart efter den måned der allerede er betalt for.
Flere støttemedlemmer inden for samme husstand kan godt ske ved samme månedlige betaling ved at påføre navn eller navne samt deres telefonnummer og e-mail under rubrikken ”Besked”. Støttemedlemsbeløbet skal ved flere tilmeldinger under samme betalingskort svare til antallet af tilmeldte personer. Alle tilmeldte personer vil modtage eget brev fra BFC og der kan til enhver tid afmeldes eller tilmeldes ved at justere det månedlige beløb og sende navn, telefonnummer og e-mail på den eller de personer som ønskes afmeldt eller tilføjet.
Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information
Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept
facebookyoutube